Regulamin
1. Aby dokonać zakupu na naszej stronie należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się w zakładce produktu, po wypełnieniu formularza należy przejść do koszyka i opłacić swój zakup.
2. Po otrzymaniu potwierdzenia płatności i wypełnionego formularza rozpoczynamy planowanie twojego wyjazdu/wakacji.
3. Gotowy planner zostaje wysłany na adres e-mail podany w formularzu:
- w wersji BASIC w ciągu 5-6 dni roboczych,
- w wersji MIDDLE w ciągu 4-5 dni roboczych,
- w wersji PREMIUM w ciągu 3-4 dni roboczych,
4. Planujemy wyjazdy od 1 do 7 dni.
5. W plannerze otrzymujesz linki niezbędne do dokonania rezerwacji twojego wyjazdu (zawartość różni się w zależności od wybranego pakietu)
6. WAŻNE! MY NIE REZERWUJEMY ZA CIEBIE, POMAGAMY TYLKO W ZAPLANOWANIU TWOJEGO WYJAZDU I DOSTARCZAMY CI NIEZBĘDNE LINKI ORAZ PLANNER PODRÓŻY.
7. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI W CZASIE PODRÓŻY/POBYTU (POGODA, OPÓŹNIENIE LOTU, KORKI itp.) PO NASZEJ STRONIE JEST TYLKO ZAPLANOWANIE WYJAZDU :) JEGO REALIZACJA I REZERWACJA ZALEŻY W PEŁNI OD PAŃSTWA :)
8. W KAŻDYM PLANIE ZAWARTE SĄ DWIE OPCJE REZERWACYJNE KAŻDEGO Z PRODUKTÓW NA WYPADEK WYPRZEDANIA. NIE ODPOWIADAMY ZA SYTUACJE W KTÓRYCH PODANA OPCJA NIE JEST MOŻLIWA DO ZAREZERWOWANIA!
9. ZALECAMY DOKONANIE REZERWACJI ZARAZ PO OTRZYMANIU PLANU (JEST ON AKTUALNY W CZASIE WYSŁANIA). REKOMENDACJE W ATRAKCYJNYCH CENACH MOGĄ ULEC SZYBKIEMU WYPRZEDANIU!
10. Zamówienia nieopłacone lub z niewypełnionym formularzem nie zostaną zrealizowane.
11. W razie pytań dotyczących plannera, błędów w formularzu itp. prosimy o kontakt mailowy: mytravel_perfect_planner@outlook.com

